مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-18سياسي

اشتغال دانش محور از اولویت های توسعه بلندمدت استان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد ایجاد اشتغال دانش محور و پایدار را از اهداف بنیادین و اولویت های توسعه بلند مدت استان ذکر کرد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد ایجاد اشتغال دانش محور و پایدار را از اهداف بنیادین و اولویت های توسعه بلند مدت استان ذکر کرد.

سید مجتبی حسینی پور در بازدید از مرکز رشد دانشگاه یزد گفت: حوزه علم و فناوری محدود به مرکز دانشگاهی و پرورش نیروی انسانی متخصص نیست بلکه بهره مندی از نیروهای متخصص تربیت شده به عنوان سرمایه انسانی بی بدیل در مسیر رشد و توسعه، هدف غایی این حوزه است.

وی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را مطالعه و طراحی مراکز رشد و حرکت به سمت تولید محصولات فناورانه و دانش بنیان دانست.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با ایجاد مراکز رشد تاکنون برای بیش از دو هزار نفر از نخبگان و فارغ التحصیلان استان اشتغال پایدار ایجاد شده است.

وی از چشم اندازهای توسعه استان را تبدیل استان یزد به کانون برتر توسعه علمی و فن­آوری و پرورش دهنده­ نخبگان و صاحب­ نظران در حوزه های عمومی و تخصصی ذکر کرد.

حسینی پور همچنین دستیابی به توسعه و تولید مبتنی بر دانش و فناوری های نوین را ماموریت ویژه استان برای بخش علم و فناوری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال دانش محور از اولویت های توسعه بلندمدت استان

اشتغال دانش محور از اولویت های توسعه بلندمدت استان