مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:462020-02-18ورزشي

بیرجند میزبان اردوی تمرینی تیم ملی والیبال افغانستان شد


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: بیرجند به مدت سه هفته میزبان اردوی تمرینی تیم ملی والیبال افغانستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عزیزی صبح سه شنبه در نشست خبری اظهارکرد: از امروز 29 بهمن ماه به مدت سه هفته تیم ملی والیبال افغانستان اردویی را در ایران به میزبانی خراسان جنوبی جهت تمرینات آماده سازی خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: این تمرینات آماده سازی جهت شرکت در مسابقات آسیای میانه (آسیای مرکزی) با حضور 9 کشور برگزار می شود.

عزیزی ادامه داد: این هشت کشور شامل افغانستان، بنگلادش، نپال، تاجیکستان، ازبکستان، بوتان، قرقیزستان، ترکمنستان و مالدیو است که در صورت موفقیت در این مسابقات تیم ملی والیبال افغانستان به مراحل بالاتر صعود خواهد کرد.

وی یادآور شد: بر اساس توصیه استاندار خراسان جنوبی میزبانی استان از تیم های ملی خارجی در راستای دیپلماسی عمومی و معرفی ظرفیت های مختلف فرهنگی و گردشگری این منطقه صورت می گیرد که بسیار ارزشمند است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه بعد از سه هفته تمرین جام مرزداران را در بیرجند برگزار خواهیم کرد، گفت: این جام با حضور تیم منتخب خراسان جنوبی، تیم ملی افغانستان، تیم ملی بنگلادش و تیم منتخب استان خراسان رضوی و یا سیستان و بلوچستان برگزار می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرجند میزبان اردوی تمرینی تیم ملی والیبال افغانستان شد

بیرجند میزبان اردوی تمرینی تیم ملی والیبال افغانستان شد