مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:362020-02-18فرهنگي

برنامه های نخستین روز دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی/رونمایی از کتاب «رادی نامه»


یک اثر در بخش رادیو رادی، یک نمایش در بخش مونولوگ (صحنه ای) و سمینار و مقالات رادی شناسی، عناوین برنامه های نخستین روز دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، هم زمان با برگزاری دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی، در مراسمی با همکاری بنیاد اکبر رادی و نشر عنوان، آیین رونمایی از کتاب رادی نامه با حضور نویسندگان کتاب در تالار مشاهیر تئاتر ایران مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

این مراسم ساعت 17:30 روز سه شنبه 29 بهمن ماه سال جاری در تالار مشاهیر تئاتر ایران مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود،محمد چرم شیر، محمد رحمانیان، بهزاد صدیقی، کاظم شهبازی، ابراهیم پشت کوهی، مهدی میرباقری، مژگان خالقی، مهسا طالبی رستمی ، محمد نباتی مقدم به همراهی جمعی از هنرمندان و نویسندگان حضور می یابند.

برنامه های نخستین روز دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی بخش سمینار و مقالات رادی شناسی از ساعت 10:30 روز چهارشنبه 30 بهمن ماه در محل تالار مشاهیر تئاتر ایران مجموعه تئاتر شهر آغاز می شود و دکتر روح اله جعفری دبیر سمینار سخنان کوتاهی را درباره سمینار رادی شناسی دوره هفتم ارائه می کند و پس از آن، گروه داوران این بخش متشکل از دکتر شهرام زرگر، دکتر بهرام جلالی پور و آرش رادی به بیان نظرات خود درباره مقالات این دوره از سمینار می پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های نخستین روز دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی/رونمایی از کتاب «رادی نامه»

برنامه های نخستین روز دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی/رونمایی از کتاب «رادی نامه»