مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-18سياسي

مردم برای رضای خدا به کاندیداهای اصلح رای دهند


نماینده ولی فقیه در گیلان از مردم خواست برای شناسایی افراد اصلح در انتخابات تلاش کنند و گفت: مردم باید برای رضای خدا به کسانی رای دهند که اصلح باشند و شایستگی رفتن به مجلس را داشته باشند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان از مردم خواست برای شناسایی افراد اصلح در انتخابات تلاش کنند و گفت: مردم باید برای رضای خدا به کسانی رای دهند که اصلح باشند و شایستگی رفتن به مجلس را داشته باشند.

آیت الله رسول فلاحتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن مهمترین رخداد سیاسی کشور در سال جاری، اظهار کرد: پیام ما به مردم این است که اولا حضور همه جانبه در انتخابات داشته باشند تا به مطالبه مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

وی دومین اصل حضور در انتخابات را رضای الهی دانست و افزود: مردم باید برای رضای خدا به کسانی رای دهند که اصلح باشند و شایستگی رفتن به مجلس را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه نمایندگان اصلح باید خدمت به مردم را مد نظر قرار داشته باشند، خاطرنشان کرد: کسانی بیایند و خودشان را کاندیدا کنند که توانایی کار و خدمت برای مردم را دارند.

امام جمعه رشت از مردم نیز خواست برای شناسایی افراد اصلح تلاش کنند و گفت: مردم باید کسانی را انتخاب کنند که به درد کشور می خوردند و موجب رشد و توسعه و پیشرفت و آبادانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برای رضای خدا به کاندیداهای اصلح رای دهند

مردم برای رضای خدا به کاندیداهای اصلح رای دهند