مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-18سياسي

وضعیت تصادفات درون شهری استان بوشهر نگران کننده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه شنبه در نشست با دستگاه های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: همه دستگاه های مرتبط اقدامات لازم را برای کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت انجام دهند.

وی تصریح کرد: رسانه ملی نیز ضروری است برای کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت ویژه برنامه هایی تهیه و پخش کند.

گراوند بیان کرد: برای رسیدگی به وضعیت تصادفات درون شهری، جلسه ویژه با حضور شهرداران 4 شهری که بیشترین تصادفات درون شهری داشتند برگزار و تمهیدات لازم برای کاهش آمار تصادفات درون شهری گرفته شود.

استاندار بوشهر با اشاره به طرح جمع آوری معتادان بی خانمان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر اضافه کرد: طرح جمع آوری معتادان بی خانمان در استان باهمت و تلاش پلیس اجرایی و عملیاتی خواهد شد و دستگاه های مرتبط نهایت همکاری را در اجرای این طرح داشته باشند.

وی با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی استان در کشف مواد مخدر در استان بوشهر بیان کرد: باید به منظور شناسایی و کشف مواد مخدر استان، مراقبت های لازم در بخش های مختلف را همچنان ادامه داد.

استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت کمپ های ترک اعتیاد در استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به حضور بخش خصوصی در این زمینه، تقویت کمپ های ترک اعتیاد باید در دستور کار نهادهای ذیربط باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تصادفات درون شهری استان بوشهر نگران کننده است

وضعیت تصادفات درون شهری استان بوشهر نگران کننده است