مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:002020-02-18پزشكي

ابداع لباس هوشمند با قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای


پژوهشگران دانشگاه ملی سنگاپور ، لباس هوشمندی ابداع هوشمند ابداع کرده اند که می تواند امکان اتصال به بلوتوث و وای فای را برای کاربر فراهم کند.

- پژوهشگران "دانشگاه ملی سنگاپور"، لباس هوشمندی ابداع هوشمند ابداع کرده اند که می تواند امکان اتصال به بلوتوث و وای فای را برای کاربر فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از بیزینس اینسایدر، ابزارهای پوشیدنی مانند ساعت ها و حسگرهای هوشمندی که ضربان قلب را بررسی می کنند، در سال های اخیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند.

این ابزار برای افرادی که نگران سلامت و تناسب اندام خود هستند، بسیار ارزشمند هستند اما به نظر می رسد پژوهشگران دانشگاه ملی سنگاپور (NUS)، فناوری های پوشیدنی را به سطح کاملا جدیدی انتقال داده اند.

با پیشرفت سریع فناوری های پوشیدنی و افزایش کمال داده هایی که آنها انتقال می دهند، نیاز به ابداع روشی برای اتصال یکپارچه و کارآمد این دستگاهها برای همه به خصوص کسانی که همزمان از بیش از یک دستگاه استفاده می کنند، به موضوع مهمی تبدیل شده است.

پژوهشگران در پروژه خود، لباس های هوشمندی ابداع کردند که می توانند کاربر را به یک صفحه مدار انسانی تبدیل کنند و اتصال بین دستگاه های پوشیدنی او را افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابداع لباس هوشمند با قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای

ابداع لباس هوشمند با قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای