مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:002020-02-18بين الملل

واشنگتن مانع مذاکره ریاض با تهران


روزنامه لبنانی البناء به نقل از برخی منابع فرانسوی اعلام کرد که سعودی ها خواستار گفت وگو با ایران بودند اما آمریکایی ها با این مساله مخالفت کردند.

- روزنامه لبنانی البناء به نقل از برخی منابع فرانسوی اعلام کرد که سعودی ها خواستار گفت وگو با ایران بودند اما آمریکایی ها با این مساله مخالفت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه البناء لبنان نوشت: برخی منابع فرانسوی به نقل از مسئولان سعودی اعلام کردند که بعد از حمله به آرامکو، عربستان تمایل داشت با ایران مذاکره کند اما آمریکا با این مساله مخالفت کرد و مانع انجام این کار شد.

این مسئولان سعودی افزودند: آمریکایی ها به عربستانی ها گفته اند که بعد از آغاز تظاهرات و ناآرامی ها در عراق، لبنان و ایران اوضاع بهتر خواهد شد و نظام ایران اکنون در وضعیت سختی قرار دارد ، بنابراین نباید مذاکره کرد.

منابع فرانسوی همچنین به نقل از مسئولان سعودی اعلام کردند که در رابطه با سیطره حزب الله بر لبنان هیچ مشکلی ندارند اما در مقابل باید یمن را به ما بدهند.

یک مسئول سعودی گفته است: ریاض پول زیادی به سعد حریری، نخست وزیر پیشین لبنان داد اما این حمایت ها بی فایده بود و از امروز دیگر هیچ پولی به سعد حریری نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن مانع مذاکره ریاض با تهران

واشنگتن مانع مذاکره ریاض با تهران