مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:462020-02-18سياسي

قرنطینه دانشجویان پایان یافت/ تمام موارد مشکوک منفی بوده است


تمام آزمایش هایی که در طول دوران مراقبت از دانشجویان قرنطینه شده انجام داده بودیم، منفی و نشان از عدم آلودگی آنها به ویروس کرونای جدید بود و با گواهی سلامتی که به آنها اهدا می کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت در نشستی که در محل قرنطینه دانشجویان برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه مجموعه وزارت بهداشت در کنار سایر بخش ها از جمله وزارت امور خارجه توانست با مراقبت های بهداشتی بسیار خوب، از این دانشجویان پذیرایی کند و نیروهای بهداشتی، درمانی و اورژانس در این حرکت، ایثارگرانه و جهادی کار کردند که از تلاش همه آنها تقدیر می کنم.

وی در حاشیه بازدید از این محل گفت: از رسانه ها و صدا و سیما به دلیل اطلاع رسانی مناسب در مورد کرونا ویروس جدید و وضعیت دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان به کشور به مردم سپاسگزارم.

این دانشجویان بعد از قرنطینه دو هفته ای همانگونه که به خانواده های آنها قول داده بودیم، با سلامت کامل به آغوش خانواده های عزیزشان بر می گردند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: تمام آزمایش هایی که در طول دوران مراقبت از این دانشجویان انجام داده بودیم، منفی و نشان از عدم آلودگی آنها به ویروس کرونای جدید بود و با گواهی سلامت که امروز به آنها اهدا می کنیم، به کانون خانواده های خود بر می گردند و از این لحظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه دانشجویان پایان یافت/ تمام موارد مشکوک منفی بوده است

قرنطینه دانشجویان پایان یافت/ تمام موارد مشکوک منفی بوده است