مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:462020-02-18اقتصادي

نهایی شدن مذاکرات ایران و هند برای ایجاد تعرفه های ترجیحی


سفیر هند در تهران از نهایی شدن مذاکرات دوطرف برای ایجاد تعرفه های ترجیحی در برخی اقلام و تامین مالی سفارش ماشین آلات مورد نیاز در بندر چابهار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اتاق بازرگانی تهران، در ملاقات سفیر هند در ایران و رییس اتاق بازرگانی تهران، دو طرف نسبت به تلاش دوجانبه برای حفظ سطح مراودات تجاری در گام نخست و توسعه آن در گام بعدی روابط تاکید کردند.

گدام دارمندرا ، سفیر هند در ایران، طی سخنانی از ضرورت حفظ سطح روابط دو کشور سخن گفت و افزود: به واسطه اعمال تحریم ها، خرید نفت از ایران دچار مشکلاتی شد، این در حالی است که دو پالایشگاه هند به طور کامل متناسب با نوع نفت ایران ساخته شده و این دو پالایشگاه اکنون با حاشیه سود پایین فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه کالاهایی چون لاستیک و نخ ریسندگی از جمله کالاهای قابل صادرات هند به ایران است، گفت: سفارت ایران در هند نیز می تواند فهرستی از کالاهای ایرانی قابل عرضه در بازار هند را به بازرگانان هندی معرفی کند تا فهرست کالاهای قابل مبادله دو طرف مشخص شوند.

دارمندرا در ادامه از نهایی شدن مذاکرات مقامات هند و ایران برای برقراری تجارت ترجیحی در مورد برخی از اقلام، میان دو کشور خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایی شدن مذاکرات ایران و هند برای ایجاد تعرفه های ترجیحی

نهایی شدن مذاکرات ایران و هند برای ایجاد تعرفه های ترجیحی