مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-18سياسي

بسیج رسانه قزوین خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات شد


سازمان بسیج رسانه استان قزوین با صدور اطلاعیه ای خواستار حضور گسترده مردم و اصحاب رسانه در انتخابات دوم اسفند ماه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بسیج رسانه استان قزوین با صدور اطلاعیه ای خواستار شرکت مردم در این رویداد سرنوشت ساز شد، متن اطلاعیه به این شرح است: بسمه تعالی إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا نساء 58 در طلیعه چهل و دومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دیگر بار حماسه ای که نماد حرکت اسلامی و سرمایه گذاری عظیم ملت ایران است آفریده خواهد شد.

بدون تردید در 41 سال گذشته انتخابات شاخص و پرچم نظام جمهوری اسلامی و افتخاری در مسیر مردم سالاری دینی بوده و صحنه انتخابات مجلس یازدهم نیز یکی از گردنه های پراهمیت در گذر از این مسیر سرنوشت ساز است.

قطعاً مشارکت حداکثری ملت بصیر ایران اسلامی در این امر خطیر، آبرو و استقامت کشور را در مقابل دشمنی ها، زیاده خواهان و بدخواهان را از طمع ورزیدن و فکر ضربه زدن و فساد و فتنه منصرف می کند.

مردم شریف استان قزوین به همراه دیگر هموطنان غیور و قهرمان ایران اسلامی که با حضور فعال و مشارکت جدّیِ خود در انتخابات، بارها صحنه های عزت و عظمت آفریده و آگاهی و مسئولیت شناسی خود را آشکار کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج رسانه قزوین خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات شد

بسیج رسانه قزوین خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات شد