مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:462020-02-18اقتصادي

وزیر صنعت: خودروهای دپو شده با تامین قطعات از داخل تکمیل و تحویل داده شد


در چارچوب برنامه نهضت ساخت داخل در تامین لاستیک خودرو، قطعات خودرو و.

، اقدامات مناسبی در ماه های گذشته انجام شده است و همه خودروهای دپو شده در پارکینگ خودروسازان با تامین قطعات از داخل تکمیل و تحویل مشتریان شده است و در همین خصوص شاهد آن هستیم که 280 هزار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، وزیر صنعت، معدن و تجارت در هفدهمین جشنواره تولید ملی_افتخار ملی گفت: در ابتدا تشکر ویژه ای از خانه صنعت، معدن و تجارت بابت برگزاری این مراسم دارم و با توجه به شرایط ویژه کشور این مراسم می تواند جلوه خاصی داشته باشد رضا رحمانی افزود: در شرایط حاضر و جنگ اقتصادی که به کشورمان تحمیل شده است و همچنین شرایط خاص تحریم ها، تولیدکنندگان به تعبیر مقام معظم رهبری کار جهادی انجام می دهند.

وی ادامه داد: بخش تولید کشور با توانمندی های ویژه خود شرایط را پایدار نگه داشته و بر خلاف تصور دشمن در تعطیلی واحد ها، نه تنها این اتفاق رخ نداده و تولید کشور متوقف نشده بلکه در بسیاری از موارد شاهد رشد و تبلور ظرفیت های جدید صنعتی و تولیدی در کشور هستیم.

رحمانی اضافه کرد: اصلی ترین روش مقابله با تحریم ها اعتماد به فعالان بخش خصوصی است چراکه ما در عمل و با توان تولید کنندگان به عنوان رزمندگان این جنگ پیروز می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صنعت: خودروهای دپو شده با تامین قطعات از داخل تکمیل و تحویل داده شد

وزیر صنعت: خودروهای دپو شده با تامین قطعات از داخل تکمیل و تحویل داده شد