مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-18اقتصادي

«برکت» در سیستان و بلوچستان با ایجاد 19 هزار شغل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت با اعلام این خبر درباره اقدامات این بنیاد در استان سیستان و بلوچستان توضیح داد: - بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیش از 19 هزار شغل را در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان ایجاد کرده یا در دست راه اندازی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت با اعلام این خبر درباره اقدامات این بنیاد در استان سیستان و بلوچستان توضیح داد: بنیاد برکت تا به امروز و در قالب مدل اقتصادی سحاب (طرح سرمایه گذاری حمایتی اشتغال برکت) 5920 طرح اشتغال زایی را در 14 شهرستان استان با حجم سرمایه گذاری 5 هزار و 327 میلیارد ریال اجرایی کرده یا در دست اقدام دارد که ایجاد اشتغال برای 17 هزار و 757 متقاضی را به دنبال داشته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مدل اقتصادی آفتاب (آیین نامه فقرزدایی و توان افزایی برکت) احداث یک واحد تولید، فرآوری و بسته بندی خرما در شهرستان سراوان در دست اقدام است.

برای راه اندازی این طرح، 84 میلیارد ریال سرمایه گذاری پیش بینی شده و منجر به ایجاد 260 فرصت شغلی خواهد شد.

راضی زاده با اشاره به مشارکت اقتصادی بنیاد برکت با 4 بنگاه و واحد تولیدی در شهر های زاهدان و زابل عنوان کرد: مشارکت با این بنگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برکت» در سیستان و بلوچستان با ایجاد 19 هزار شغل

«برکت» در سیستان و بلوچستان با ایجاد 19 هزار شغل