موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:102020-02-18سياسي

مادورو: رزمایش های از پیش اعلام نشده ونزوئلا ادامه خواهد داشت


رییس جمهور ونزوئلا طی سخنرانی برای نیروهای مسلح کشور خود تأکید کرد که کاراکاس در سال جاری میلادی به برگزاری رزمایش های از پیش اعلام نشده ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا روز گذشته (دوشنبه) در دیدار با نیروی مسلح این کشور آمریکای لاتین تصریح کرد که رزمایش های نظامی از پیش اعلام نشده  کاراکاس در سال جاری میلادی همچنان ادامه خواهد داشت.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری روسی تاس ، وی در این سخنرانی که از تلویزیون ملی ونزوئلا پخش می شد، تصریح کرد: من اعلام می کنم که مانور نظامی سپر بولیواری 2020 ادامه خواهد داشت.

از امروز،  ما زمان آغاز و مکان برگزاری رزمایش های خود را اعلام نخواهیم کرد .

رییس جمهور ونزوئلا در ادامه ضمن تقدیر از نیروهای مسلح کشور خود افزود که ونزوئلا در حال حاضر قدرتمندترین نیروی مسلح را در طول تاریخ این کشور در اختیار دارد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس، مرحله اول از رزمایش سپر بولیواری 2020 در تاریخ 15 و 16 فوریه (26 و 27 بهمن ماه) با مشارکت ارتش و نیروهای داوطلب برگزار شد.

  این رزمایش تنها چند روز بعد از آن برگزار می شود که نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا در پاسخ به تهدیدات و تحریم های آمریکا، رسما دستور الحاق حدود 4 میلیون نیروی داوطلب مردمی به نیروهای نظامی را صادر کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: رزمایش های از پیش اعلام نشده ونزوئلا ادامه خواهد داشت

مادورو: رزمایش های از پیش اعلام نشده ونزوئلا ادامه خواهد داشت