مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:102020-02-18سياسي

واکنش هاشمی به وقت کشی در شورا/ ثبات مدیریتی در شهرداری


رییس شورای شهر تهران بر لزوم پیگیری شهردار برای تحقق وعده های وزارت نفت و دولت در راستای توسعه حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

- رییس شورای شهر تهران بر لزوم پیگیری شهردار برای تحقق وعده های وزارت نفت و دولت در راستای توسعه حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی صبح امروز پیش از آغاز جلسه علنی شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم اندیشی صبح امروز شورایی ها گفت: در این جلسه موضوع تلفیق بودجه سال 99 شهرداری تهران بررسی و مباحثی در خصوص درآمدهای شهرداری مطرح شد.

وی با بیان اینکه یکشنبه هفته آینده بررسی لایحه بودجه سال 99 شهرداری به صحن شورا می آید و در نوبت صبح و عصر به صورت فشرده بررسی می شود گفت: پس از آن تبصره ها ، هزینه ها و مصارف شهرداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه در جلسه صبح امروز عدد بودجه از 30 هزار میلیارد تومان به 31 هزار و 200 میلیارد تومان افزایش یافت که البته برخی از اعضا، مخالف افزایش هزار و200 میلیاردی بودجه بودند، گفت: البته در مورد میزان تحقق پذیری بودجه ابهاماتی وجود داشت ولی در جلسه امروز به نتیجه مشخصی نرسیدیم و این مبحث تا هفته آینده نهایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش هاشمی به وقت کشی در شورا/ ثبات مدیریتی در شهرداری

واکنش هاشمی به وقت کشی در شورا/ ثبات مدیریتی در شهرداری