مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:102020-02-18اجتماعي

معرفی موتورسواران قهرمان خانواده


مدیرکل امور آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی مدارس 4 منطقه منتخب تهران، گفت: - مدیرکل امور آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی مدارس 4 منطقه منتخب تهران، گفت: از ابتدای آغاز به کار کمپین موتور سوار خوب در فاز میدانی بیش از 5 هزار نفر آموزش دیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی دانشور با بیان این خبر گفت: فاز میدانی و آموزشی کمپین موتورسوار خوب به همت معاونت اجتماعی و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در 4 منطقه 10، 14، 15و 18 طی 5 هفته گذشته با برگزاری کارگاه های آموزشی دنبال شده است.

وی افزود: مخاطب کارگاه های آموزشی دانش آموزان، زنان خانه دار، عموم شهروندان، کودکان، مربیان مهدکودک ها، و دانش آموزان موتورسوار هستند که در واقع به آن ها آموزش داده می شود تا نکات ایمنی لازم را به اطرافیان خود از قبیل پدر و یا برادر که راکب موتور هستند یادآوری کنند.

مدیرکل امور آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: استفاده از کلاه ایمنی، عدم ورود به خط ویژه، پیاده راه، تونل و .

نکات آموزشی این کلاس ها هستند و کودکان آموزش دیده پس از این دوره برچسب هایی را روی کلاه و یا موتور راکبانی که قوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی موتورسواران قهرمان خانواده

معرفی موتورسواران قهرمان خانواده