مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 05:352020-02-18اجتماعي

90 میلی متر بارش طی کمتر از 2 روز در پیرانشهر ثبت شد


مهدی صابری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ادامه بارش پراکنده برف در آذربایجان غربی افزود: طی 24 ساعت گذشته میزان بارش در ارومیه نیز 25 میلی متر و ارتفاع برف 30 سانتی متر برآورد می شود.

وی اظهار داشت: سامانه بارشی فعالی از روز چهارشنبه آذربایجان غربی را فرا می گیرد که تا آخر وقت روز پنج شنبه موجب بارش برف و باران می شود.

وی بیان کرد: پیش بینی کولاک برف برای جاده های کوهستانی وجود دارد و توصیه می شود تا حد امکان مردم استان ترددهای غیر ضروری خود را کاهش دهند.

وی بیان اینکه روز جمعه فعالیت بارشی خاصی در استان رخ نخواهد داد، اظهار کرد: در این روز بارش های خفیف گذرا در مناطق جنوبی آذربایجان غربی پیش بینی می شود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به افزایش سه درجه ای دما بیان کرد: دمای هوای مناطق مختلف استان رو به افزایش است و شهرستان نقده در 24 ساعت گذشته با دمای پنج درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین شهر استان بود.

صابری ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته دمای ارومیه بین 2 درجه سانتی گراد زیر صفر و یک درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان بود و چالدران با دمای هفت درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهر استان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 میلی متر بارش طی کمتر از 2 روز در پیرانشهر ثبت شد

90 میلی متر بارش طی کمتر از 2 روز در پیرانشهر ثبت شد