مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 05:162020-02-18پزشكي

105 مقاله به نوزدهمین کنگره سالیانه اعصاب کودکان ایران ارسال شده است


دکتر تیمور آقاملایی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این شمار مقاله رسیده، به دلیل محدودیت زمانی 15 مقاله به صورت سخنرانی و مابقی به صورت پوستر در سه روز ارایه خواهد شد.

وی افزود: این کنگره که برای چهارمین سال پیاپی هرمزگان میزبان آن است، در هشت بخش پزشکی در قالب سخنرانی و چهار کارگاه آموزشی و پنل های تخصصی با حضور متخصصان مغز و اعصاب اطفال، متخصصان رشته های ژنتیک انسانی، بیوشیمی، روانپزشکان، پزشکان عمومی، طب فیزیک، پرستاران و کارشناسان توانبخشی برگزار خواهد شد.

آقاملایی زمان برگزاری این کنگره را 30 بهمن تا دوم اسفندماه در جزیره قشم اعلام کرد و گفت: یکی از مهمترین موضوعات که در کنگره مورد بحث قرار خواهد گرفت، مقوله بسیار جدید پیوند سلول های بنیادی در کودکان با فلج مغزی است و براساس آزمایش های انجام شده تاکنون نتایج خوبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: این کنگره با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، انجمن علمی مغز و اعصاب کودکان و نوجوانان ایران، واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان کودکان بندرعباس، انجمن صرع هرمزگان، مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و گرمسیری و کمیته تحقیقات دانشجویی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

105 مقاله به نوزدهمین کنگره سالیانه اعصاب کودکان ایران ارسال شده است

105 مقاله به نوزدهمین کنگره سالیانه اعصاب کودکان ایران ارسال شده است