مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 04:252020-02-18ورزشي

تیم ملی بازگشت به عقب خواهد داشت/ به مربیان ایرانی توهین شد


هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از انتخاب اخیر سرمربی این تیم گفت: با بودن مربیان بزرگی که در کشور موفقیت کسب کرده اند، انتخاب اسکوچیچ توهین به مربیان ایرانی بود.

- هاشم بیگ زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار داشت: وقتی به گذشته نگاه می کنیم، متوجه می شویم مربیان بزرگی چون کی روش و ویلموتس را از دست دادیم و حالا درست در زمانی که باید از مربیان ایرانی صاحب نامی چون قلعه نویی و دایی استفاده می کردیم، دراگان اسکوچیچ را انتخاب کردیم که هیچ سابقه خوبی در فوتبال ما ندارد و این انتخاب یک توهین به مربیان ایرانی بود.

وی ادامه داد: با اسکوچیچ، بازگشت به عقب خواهیم داشت، به یکباره از یک مربی بزرگ همانند کی روش، به یک مربی معمولی همچون اسکوچیچ رسیدیم اما امیدوارم با تمام این شرایط، حالا که فدراسیون تصمیم گرفته با این مربی، کار را ادامه دهد، او بتواند موفق باشد.

هافبک پیشین تیم ملی افزود: کار ما در رسیدن به جام جهانی به اما و اگر کشیده شده، اگرچه دو دیدار اول برابر کامبوج و هنگ کنگ، نمی تواند برای ما دردسرساز باشد، اما بازی با بحرین و عراق بسیار سخت است و امیدواریم بتوانیم از گروهمان صعود کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی بازگشت به عقب خواهد داشت/ به مربیان ایرانی توهین شد

تیم ملی بازگشت به عقب خواهد داشت/ به مربیان ایرانی توهین شد