مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 21:552020-02-17ورزشي

نجات ملت از خودباختگی مسؤولان در مجلس یازدهم


کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قم با اشاره به اینکه مجلس یازدهم مجلس نجات ملت از خودباختگی برخی از مسؤولان است، گفت: ما آمده ایم با خودباختگی مسؤولان مبارزه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا زاکانی امشب در همایش بزرگ جوانان و ورزشکاران که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد، اظهار کرد: شبکه هایی وجود دارد که دست در دست هم اموال مردم را به غارت می برند.

وی با بیان اینکه مفتخریم با آقای امیرآبادی و ذوالنوری دست در دست هم یک تغییر را رقم بزنیم، عنوان کرد: لایه های مختلف تغییر در مقابل ما قرار دارد که یکی از این لایه ها تغییر جایگاه استان قم در کشور است چراکه تاکنون آن گونه که باید و شاید از ظرفیت های این استان استفاده نشده است.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده ای به دنبال این هستند که روز به روز معیشت مردم را مشکل تر کنند، مطرح کرد: امروز فساد در کشور در حجم گسترده ای انجام می شود که باید مجلس یازدهم جلوی آن را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم مجلس نجات ملت از خودباختگی برخی از مسؤولان است، خاطرنشان کرد: ما آمده ایم با خودباختگی مسؤولان مبارزه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات ملت از خودباختگی مسؤولان در مجلس یازدهم

نجات ملت از خودباختگی مسؤولان در مجلس یازدهم