مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 19:402020-02-17پزشكي

موردی از آلودگی کرونا در هیچ نقطه کشور نداشته ایم


تا کنون هیچ موردی از آلودگی کرونا ویروس در کشور نداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید نمکی، به همراه نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، معاون بهداشت وزارت بهداشت، رییس سازمان اورژانس کشور، رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با حضور در محل قرنطینه دانشجویان بازگشته از ووهان به ایران، از تلاش های پزشکان، نیروهای بهداشتی و اورژانس کشور در رسیدگی به این دانشجویان تقدیر کرد.

وی در نشستی که در محل قرنطینه این دانشجویان برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه مجموعه وزارت بهداشت در کنار سایر بخش ها از جمله وزارت امور خارجه توانست با مراقبت های بهداشتی بسیار خوب، از این دانشجویان پذیرایی کند و نیروهای بهداشتی، درمانی و اورژانس در این حرکت، ایثارگرانه و جهادی کار کردند که از تلاش همه آنها تقدیر می کنم.

نمکی گفت: از رسانه ها و صدا و سیما به دلیل اطلاع رسانی مناسب در مورد کرونا ویروس جدید و وضعیت دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان به کشور به مردم سپاسگزارم.

این دانشجویان بعد از قرنطینه دو هفته ای همانگونه که به خانواده های آنها قول داده بودیم، با سلامت کامل به آغوش خانواده های خودشان بر می گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از آلودگی کرونا در هیچ نقطه کشور نداشته ایم

موردی از آلودگی کرونا در هیچ نقطه کشور نداشته ایم