مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 19:302020-02-17اقتصادي

47 میلیارد تومان پروژه نیرورسانی در دهه فجر به بهره برداری رسید


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران 47 میلیارد تومان پروژه نیرورسانی و کلید در دست در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در 9 ماهه سال جاری 763 پروژه کلید در دست و 2335 پروژه نیرو رسانی با اعتباری معادل 195 میلیارد تومان در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران انجام شده است که از این میزان 47 میلیارد تومان آن مربوط به پروژه هایی است که در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در جشن ولادت حضرت فاطمه(س) در محل سالن همایش های این شرکت با اعلام این خبر گفت: پروژه های مذکور شامل توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه های فشار متوسط، فشار ضعیف، روشنایی معابر و نصب کلیدهای قدرت بوده است.

  تیموری یکی از مهم ترین اقدامات در شش ماهه نخست سال جاری را طرح حذف قبوض کاغذی برق در مناطق 22 گانه تحت پوشش شرکت دانست و ادامه داد: به طور کلی ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و گسترش فرهنگ استفاده از اپلیکیشن خدمات مشترکین راهبرد محوری این شرکت است.

وی بهره گیری از نرم افزارهای کاربردی و توسعه اتوماسیون در تمامی معاونت های شرکت را یک امر ضروری برشمرد و افزود: بهره گیری از نرم افزار سامانه رؤیت پذیری و دسترسی برخط و آگاهی از بار فیدرها، پست ها و بار لحظه ای شبکه، شناسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 میلیارد تومان پروژه نیرورسانی در دهه فجر به بهره برداری رسید

47 میلیارد تومان پروژه نیرورسانی در دهه فجر به بهره برداری رسید