مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 19:252020-02-17دانش

رویداد استارت آپ کشاورزی و امنیت غذایی در پیشوا برگزار می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا گفت: برای نخستین بار رویداد استارت آپ کشاورزی و امنیت غذایی این واحد دانشگاهی شهرستان پیشوا برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حامد زارعی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا  درباره برگزاری نخستین رویداد استارت آپ کشاورزی و امنیت غذایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استارت آپ کشاورزی و امنیت غذایی با هدف حمایت از ایده های نوپا و به منظور شکل گیری کسب وکارها و معرفی به مراکز تحقیقاتی و واحدهای صنعتی 14، 15 و 16 اسفند 98 در محل دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا برگزار می شود.

وی افزود: رویداد استارت آپ، رویدادی نوین در کارآفرینی بوده که این واحد دانشگاهی به عنوان واحد پیشرو در بخش کشاورزی و صنایع غذایی و در راستای مأموریت محول شده برنامه علمی کشاورزی و امنیت غذایی اقدام به برگزاری آن می کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا با اشاره به رسالت دانشگاه ها در مواجهه با مسائل مختلف و کنشگری فعالانه عنوان کرد: توسعه رویکرد حل مسائل و ایجاد ارتباط مؤثر دانشگاه و صنعت از اهدافی است که در سایه برگزاری استارت آپ با عنوان کشاورزی و امنیت غذایی پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد استارت آپ کشاورزی و امنیت غذایی در پیشوا برگزار می شود

رویداد استارت آپ کشاورزی و امنیت غذایی در پیشوا برگزار می شود