مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 19:162020-02-17سياسي

195 مجاری انتخابات در حوزه انتخابیه سمنان آموزش دیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قاسم شریفی شامگاه دوشنبه در دوره آموزشی مجریان انتخابات و بازرسان حوزه انتخابیه سمنان، مهدی شهر و سرخه در سالن شهید مطهری سمنان، با بیان اینکه در این دوره آموزشی، 195 نفر از بازرسان شعبه های اخذ رأی در حوزه سمنان، مهدی شهر و سرخه حضور داشتند، بیان کرد: نگرش بازرسان در شعبه های اخذ رأی به گونه ای است که حتی یک رأی هم باطله محسوب نشود.

وی با بیان اینکه رأی مردم به معنای واقعی امانت است که باید از آرای شرکت کنندگان در انتخابات حراست و حفاظت شود، ابراز کرد: با عزم ملی و تلاش مستمر تمامی اعضای ستاد انتخابات استان سمنان هیئت نظارت و دیگر مسئولان مربوطه شاهد انتخاباتی پرشور در استان خواهیم بود.

دبیر هیئت نظارت انتخابات استان سمنان گفت: در دوره های مختلف برگزاری انتخابات در استان به طور 100 درصدی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات حضور فعال و همه جانبه داشته اند.

شریفی در ادامه افزود: رأی اولی ها در زمان حضور در شعب اخذ رأی حتماً شناسنامه و کد ملی یا کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: تمامی مسئولان مربوط برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در استان سمنان آمادگی دارند.

دبیر هیئت نظارت انتخابات استان سمنان حضور پرشور مردم در انتخابات را اقتدار نظام دانست و تصریح کرد: مردم در تشییع پیکیر مطهر سپهبد شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

195 مجاری انتخابات در حوزه انتخابیه سمنان آموزش دیدند

195 مجاری انتخابات در حوزه انتخابیه سمنان آموزش دیدند