مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 15:102020-02-17بين الملل

چاووش اوغلو: اجازه نمی دهیم مشکل سوریه بر روابطمان با روسیه تاثیر بگذارد


وزیر خارجه ترکیه روز دوشنبه در مصاحبه ای گفت که آنکارا اجازه نمی دهد که مشکل سوریه بر روابط با روسیه تاثیر بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه روز دوشنبه گفت که آنکارا و مسکو به همکاری با یکدیگر برای رسیدن به توافقی درباره آتش بس پایدار در استان ادلب سوریه ادامه می دهند.

وی که با روزنامه روسی ایزوستیا مصاحبه می کرد، گفت: کارهای بسیار زیادی وجود دارد که باید پوشش بدهیم همانطور که ما به همکاری فعال درباره این موضوعات با روسیه ادامه خواهیم داد.

وزیر خارجه ترکیه در ادامه این مصاحبه تاکید کرد: ما اجازه نخواهیم داد که مشکل سوریه بر روابط و همکاری ما با روسیه تاثیر بگذارد.

چاووش اوغلو امروز نیز طی گفت وگو با خبرنگاران بعد از پایان پنجاه وششمین کنفرانس امنیتی مونیخ گفت طی جلسه ای که با هیأت روسی به ریاست سرگیی لاوروف وزیر خارجه این کشور داشته، خواستار برقراری آتش بس فوری در ادلب شده است.

(جزییات بیشتر ) بر اساس گزارش ها، قرار است که هیأت ترکیه ای و روسیه امروز (دوشنبه) در مسکو دیدار کنند تا درباره آخرین تحولات ادلب صحبت کنند، ارتش سوریه طی هفته های اخیر اقدام به پاکسازی شهر حلب و ادلب از تروریست های مسلح جبهه النصره کرده و به سرعت مناطق وسیعی را از این دو استان به کنترل خود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاووش اوغلو: اجازه نمی دهیم مشکل سوریه بر روابطمان با روسیه تاثیر بگذارد

چاووش اوغلو: اجازه نمی دهیم مشکل سوریه بر روابطمان با روسیه تاثیر بگذارد