مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:202020-02-17اقتصادي

اختصاص 500 میلیارد تومان برای طرح های عمران شهری استان بوشهر


استاندار بوشهر از اختصاص 500 میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمران شهری به شهرداری های استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در گردهمایی شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: انتظار می رود منابع اعتباری اختصاص یافته به صورت هدفمند توزیع شوند.

وی با بیان اینکه هزینه کردن منابع اعتباری جز برنامه های مدیریت استان بوشهر است افزود: درست هزینه کردن منابع اعتباری از عوامل مهم کارآمدی است و چنانچه در هزینه کرد اعتبار صرفه جویی نشود نشان از نبود برنامه در مدیریت شهری است.

گراوند با تأکید بر اینکه شهرداری ها باید به دنبال درآمد پایدار باشند اضافه کرد: در برخی شهرداری ها تحرک را به چشم می توان دید اما در برخی شهرداری ها تلاش و تکاپو و تغییرات جدی دیده نمی شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداران باید به صورت جدی پای پروژه های عمرانی خود باشند افزود: شهرداران از فرصت های مختلف ازجمله تعطیلات ایام سال برای جذب گردشگر بهره ببرند.

گراوند بیان کرد: استانداردسازی وسایل بازی در پارک ها نیز باید در دستور کار شهرداران قرار گیرد و با همکاری اداره کل استاندارد نسبت به استانداردسازی آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه باید تعامل با شوراهای شهر در دستور کار شهرداران باشد اما این به معنی انجام امور خارج از ضوابط قانونی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 500 میلیارد تومان برای طرح های عمران شهری استان بوشهر

اختصاص 500 میلیارد تومان برای طرح های عمران شهری استان بوشهر