مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:202020-02-17سياسي

برنامه هایی برای اشتغال جوانان/ می توان تهران آینده را شهر فناوری کرد


نامزد لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران گفت: راهکار اساسی مقابله با بیکاری جوانان تحصیل کرده در توجه به شرکت های شتاب دهنده و نوآور است.

-   سید محسن دهنوی عضو فهرست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با برنامه های خود برای مجلس یازدهم، گفت: سال ها تلاش، بی خوابی و درس خواندن و حالا بیکاری آن هم با مدارک تحصیلی بالا؛ این بخشی از وضعیت امروز جوانان جامعه ما است که اگر به آن توجه جدی نشود و راهکار درستی اندیشیده نشود، ممکن است در آینده تبدیل به بحرانی بزرگ شود.

وی افزود: در حال حاضر میلیون ها جوان تحصیل کرده ایرانی بیکار هستند و این درحالی است که این تعداد جوان تحصیل کرده می تواند توان و صنعت کشور را زیرورو کند.

کاندیدای انتخابات مجلس تاکید کرد: یکی از تحولات چند سال گذشته در این باره، همین کارآفرینی های کم هزینه و مستقل بوده که توانسته با کم ترین هزینه نه تنها اشتغال زایی کند بلکه خدمات فراوانی هم به کشور ارائه داده است.

دهنوی اضافه کرد: این تغییر و تحولات باعث شده که توجه نسبت به حوزه کارآفرینی شتاب دهنده و نو افزایش یابد و حالا کارشناسان، توسعه کسب وکارهای کارآفرینانه را یکی از راه حل های مهم معضل بیکاری در ایران می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه هایی برای اشتغال جوانان/ می توان تهران آینده را شهر فناوری کرد

برنامه هایی برای اشتغال جوانان/ می توان تهران آینده را شهر فناوری کرد