مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:152020-02-17اقتصادي

خودکفایی در تولید روغن با توسعه کشت کلزا میسر است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور گفت: با توجه به واردات بالای روغن به کشور، به دنبال توسعه کشت و تولید کلزا هستیم تا بتوانیم در این زمینه به خودکفایی برسیم.

- ایسنا/خوزستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور گفت: با توجه به واردات بالای روغن به کشور، به دنبال توسعه کشت و تولید کلزا هستیم تا بتوانیم در این زمینه به خودکفایی برسیم.

سید باقر محمودی در همایش روز ملی کلزا که امروز 28 بهمن ماه در دزفول برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی پشتیبان اصلی و خط مقدم تولید کشاورزان در کشور است و همه کشاورزان را در زمینه تولید حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این سازمان به دنبال آن هستیم تا با انتقال یافته ها و دستورالعمل ها به کشاورزان بتوانیم افزایش تولید در واحد سطح را عملی کنیم.

همچنین در این سازمان به دنبال کاهش هزینه های تولید در واحد سطح هستیم و در این زمینه نیز اقدامات بسیار خوبی را انجام داده ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور تصریح کرد: کاهش هزینه های تولید در سطح و همچنین افزایش تولید در واحد سطح دو مساله بسیار مهم است که اگر بتوان این دو بحث را به خوبی محقق ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در تولید روغن با توسعه کشت کلزا میسر است

خودکفایی در تولید روغن با توسعه کشت کلزا میسر است