مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:562020-02-17سياسي

تعداد داوطلبان حوزه انتخابیه تهران به یک هزار و 380 نفر کاهش یافت


عیسی فرهادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد کل داوطلبانی که از سوی شورای نگهبان مورد تایید نهایی قرار گرفته و نام آنان روز 23 بهمن به عنوان نامزدهای قطعی حوزه انتخابیه تهران منتشر شد، یک هزار و 453 نفر بود.

وی تصریح کرد: از این تعداد، تاکنون 73 نفر از نامزدها از حضور در رقابتها انصراف داده یا حوزه انتخابیه خود را به سایر نقاط کشور تغییر داده اند.

فرماندار تهران گفت که از سوی دیگر، نتیجه اعتراض تعدادی از داوطلبان به رد صلاحیت خود نیز به تازگی از سوی شورای نگهبان اعلام شده و برخی از آنها تایید صلاحیت شده اند.

وی به آمار این افراد اشاره ای نکرد اما تاکید کرد که اسامی افراد تازه تایید صلاحیت شده به فهرست نامزدهای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اضافه شده است.

رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در خصوص تخلفات ثبت شده در زمینه تبلیغات انتخاباتی نیز گفت: تاکنون مورد مهمی از تخلفات نداشته ایم زیرا بخش عمده از تبلیغات نامزدها در سطح فضای مجازی انجام می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس وجود ندارد و تمامی اقدامات طبق برنامه و زمان بندی تعیین شده پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد داوطلبان حوزه انتخابیه تهران به یک هزار و 380 نفر کاهش یافت

تعداد داوطلبان حوزه انتخابیه تهران به یک هزار و 380 نفر کاهش یافت