مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:552020-02-17سياسي

دسته بندی تخم مرغ از ممتاز تا معمولی


دبیر انجمن تخم مرغ شناسنامه دار با اشاره به اینکه در طرح سند برنامه ملی ارتقای کیفیت بهداشتی و تضمین سلامت تخم مرغ علاوه بر بسته بندی، حق مشتری هم اعاده شده زیرا تخم مرغ دسته بندی می شود و مشتری می تواند نوع تخم مرغ از ممتاز یا معمولی را داشته باشد.

- در مراسم رونمایی از طرح ملی ارتقای کیفیت بهداشتی تخم مرغ مطرح شد دسته بندی تخم مرغ از ممتاز تا معمولی دبیر انجمن تخم مرغ شناسنامه دار با اشاره به اینکه در طرح سند برنامه ملی ارتقای کیفیت بهداشتی و تضمین سلامت تخم مرغ علاوه بر بسته بندی، حق مشتری هم اعاده شده زیرا تخم مرغ دسته بندی می شود و مشتری می تواند نوع تخم مرغ از ممتاز یا معمولی را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طلاکش - دبیر انجمن تخم مرغ شناسنامه دار - در مراسم رونمایی از سند برنامه ملی ارتقای کیفیت بهداشتی و سلامت تخم مرغ اظهار کرد: بسته بندی اجازه دست کاری و ورود آلودگی را از تخم مرغ خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: از نکات اقتصادی این طرح نیز می توان به کاهش مصرف کارتن در مرغداری ها، ثبات نسبی قیمت مصرف کننده، کاهش وابستگی کشور به تولید کارتن، حفظ حقوق مصرف کننده اشاره کرد.

طلاکش اضافه کرد: 980 هزارتن تخم مرغ صنعتی تا پایان سال تولید خواهد شد و 105 هزار تن تخم ماکیان نیز در روستاها تولید شده است که با این طرح نظارت و کنترل بر تخم ماک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسته بندی تخم مرغ از ممتاز تا معمولی

دسته بندی تخم مرغ از ممتاز تا معمولی