مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:362020-02-17اقتصادي

شاخص عمرانی راه های کرمانشاه مطلوب است


مسعود شریفی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: با وجود اتفاقات طبیعی از قبیل سیل، زلزله و رانش که خسارات سنگینی را به حوزه راه وارد کرده بازهم توانستیم در حوزه راه ها عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 22 پروژه مهم در راستای توسعه راه های کرمانشاه معرفی شده است، گفت: این پروژه ها شامل احداث، بهسازی و آسفالت می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه بزرگراه کربلا مراحل پایانی خود را طی می کند، افزود: هشت کیلومتر قطعه هشت، 16 کیلومتر قطعه 9 و یک کیلومتر قطعه 6 به اتمام رسیده و قطعه 10 این بزرگراه هم در آستانه بهره برداری است.

شریفی عنوان کرد: بهسازی و تعریض و آسفالت 45 کیلومتر محور جوانرود به ثلاث باباجانی، کمربندی شهر جوانرود و پروژه تثبیت ترانشه های جوانرود به ثلاث از دیگر پروژه های مهم اجرا شده در زمینه راه های استان هستند.

وی با اشاره به قرار گرفتن کرمانشاه در مسیر راه کربلا گفت: با توجه به افزایش حجم تردد زائران اربعین در جاده های کرمانشاه، علاوه بر مسیر قصرشیرین و خسروی، راه های کرمانشاه به سمت ایلام و مرز مهران نیز در حال بهبود هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی افزود: 2 پروژه احداث باند دوم اسلام آبادغرب به حمیل و حمیل به پلدختر به طول 40 کیلومتر به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص عمرانی راه های کرمانشاه مطلوب است

شاخص عمرانی راه های کرمانشاه مطلوب است