مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:362020-02-17سياسي

نزدیک 54 هزار نفر در عجب شیر واجد شرایط رای دادن هستند


عادل اصغرپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: رای گیری در این شهرستان در 77 شعبه اخذ رای صورت می گیرد که از این تعداد 76 شعبه به صورت ثابت و یک شعبه سیار است و تمام حوزه های انتخابیه آنلاین خواهد بود.

وی ادامه داد: از 77 شعبه اخذ رای 34 شعبه شهری(33 شعبه در عجب شیر و یک شعبه در جوانقلعه) و 43شعبه روستایی (23 شعبه مربوط به بخش قلعه چای و 20 شعبه مربوط به بخش مرکزی) است.

اصغرپور درصد جمعیعت کل شهرستان واجد شرایط شرکت در انتخابات را 72درصد بیان کرد و افزود: صیانت از آرای مردم و ارزش های جمهوری اسلامی ایران و برگزاری انتخاباتی بی طرفانه از برنامه ها و اولویت مجریان انتخابات امسال است.

فرماندار عجب شیر عوامل اجرایی و نظارتی در شهرستان عجب شیر را یک هزار و 400 نفر عنوان و اظهار کرد: از تمام امکانات و ظرفیت های دستگاه های اجرایی شهرستان عجب شیر برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی نقص بهره گیری شده و مشارکت گسترده مردم، حماسه ای در تاریخ ایران برجای خواهد گذاشت.

اصغرپور ضمن ابراز امیدواری از حضور حداکثری مردم عجب شیر در انتخابات دوم اسفند 98، گفت: برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط در سایه امنیت ملی و نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک 54 هزار نفر در عجب شیر واجد شرایط رای دادن هستند

نزدیک 54 هزار نفر در عجب شیر واجد شرایط رای دادن هستند