مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:262020-02-17سياسي

انتظارات به حقی از نمایندگان قزوین در مجلس داریم


رییس خانه صنعت استان قزوین بابیان اینکه از نمایندگان قزوین انتظارات به حقی را داریم،گفت: قزوین به لحاظ ظاهری یک استان نزدیک به پایتخت و پیشرفته است ولی وقتی که ساختارها و زیربنای استان را می نگریم مشاهده می کنیم که استان توسعه نیافته ای هستیم.

- ایسنا/قزوین رییس خانه صنعت استان قزوین بابیان اینکه از نمایندگان قزوین انتظارات به حقی را داریم،گفت: قزوین به لحاظ ظاهری یک استان نزدیک به پایتخت و پیشرفته است ولی وقتی که ساختارها و زیربنای استان را می نگریم مشاهده می کنیم که استان توسعه نیافته ای هستیم.

علی محمد زمانی، رییس خانه صنعت استان قزوین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مجلس در رأس امور است، بنابراین حساسیت و اهمیت مجلس ازهرجهت بسیار حائز اهمیت است و وجود مشکلات به مجلس بازمی گردد.

وی ادامه داد: اگر انتخاب، صحیح نباشد نباید انتظار عملکرد درست از نمایندگان را داشته باشیم بنابراین باید انتخاب خود را با دقت انجام دهیم.

رییس خانه صنعت استان قزوین تصریح کرد: یک نماینده باید یک بصیرت جهانی و دیدگاه جهان شمول داشته باشد، در عصر ارتباطات دنیا به یک دهکده تبدیل شده است؛ همچنین یک نماینده باید به استراتژی های منطقه آگاهی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات به حقی از نمایندگان قزوین در مجلس داریم

انتظارات به حقی از نمایندگان قزوین در مجلس داریم