مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:252020-02-17سياسي

ترور «سردار سلیمانی» چهره واقعی آمریکا را آشکارتر کرد


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی، تحول مهمی را در ایران و منطقه به وجود آورد، گفت: این اقدام تروریستی، چهره واقعی آمریکا را آشکارتر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با بشار اسد رییس جمهور سوریه، با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت و همکاری با سوریه به عنوان یکی از محورهای مهم مقاومت وضمن تشکر از بشار اسد به خاطر تسلیت محبت آمیز در زمان شهادت سردار سلیمانی و حضور مسئولان کشور سوریه در مراسم تشییع سپهبد سلیمانی، گفت: به شما بابت استقامت در این سال ها تبریک می گویم، به خصوص که بحمدالله شرایط بسیار تغییر کرده و پیروزی های اخیر شما بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه سوریه مسیر تکامل را طی می کند، افزود: امروز موضع بسیاری از کشورهای منطقه که حرف های بی حساب می زدند، تغییر کرده است و این اتفاق جز با مقاومت در سوریه ایجاد نشد.

رییس مجلس شورای اسلامی با اظهار رضایت از اینکه رییس جمهور سوریه به عنوان یکی از رهبران هوشمند منطقه شناخته می شود، افزود: از جمله مسائلی که باعث شد در حرف ها و مواضع آمریکا تغییر ایجاد شود، ارتقای جایگاه مقاومت است که ترور سردار سلیمانی هم یکی از علامت های آن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور «سردار سلیمانی» چهره واقعی آمریکا را آشکارتر کرد

ترور «سردار سلیمانی» چهره واقعی آمریکا را آشکارتر کرد