مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-17سياسي

مساجد جدید در محله هایی که کمبود مسجد دارند ساخته شود


معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره به وجود نقشه مطالعاتی شهرداری قزوین عنوان کرد: بهتر است براساس داده های این نقشه، در محله هایی که کمبود مسجد داریم مساجد جدید ساخته شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخ زاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، در جلسه ستاد ساماندهی مساجد که در دفتر معاون عمرانی استاندار برگزار شد، اظهار کرد: کمک رسانی به مساجد باید هدفمند و سازماندهی شده باشد و با نظم بیشتری انجام شود.

وی عنوان کرد: شایسته است پیش از کمک به مساجد، نیازسنجی کامل و دقیقی انجام شود که تناسب کمک ها برقرار شده و عدالت میان مساجد رعایت شود.

وی افزود: هرگونه کمک عمرانی به مساجد باید با هماهنگی و نظر مساعد اداره کل اوقاف که متولی اصلی مساجد است انجام شود تا هماهنگی سازمانی کارها حفظ گردد.

وی در خصوص مکانیابی برای ساخت مساجد هم گفت: در سال های گذشته شهرداری قزوین تمامی مساجد موجود و نیز مساجد در حال ساخت را احصا کرده و روی نقشه مکان آن ها را با مشخصات تعیین کرده بود و با نگاه به همان نقشه می شد محلاتی که کمبود مسجد دارند را شناسایی کرد، البته امروز نیاز است همین طرح بازنگری شده و دوباره مورد استفاده قرار بگیرد تا براساس آن نسبت به ساخت مساجد در محله ها اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد جدید در محله هایی که کمبود مسجد دارند ساخته شود

مساجد جدید در محله هایی که کمبود مسجد دارند ساخته شود