مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-17سياسي

اقدام ایران علیه آمریکا نمایش قدرت است


آمریکا وقتی سردار سلیمانی را به شهادت رساند قصد ضربه زدن به حضور منطقه ای ما را داشت و ایران با پاسخ به آمریکا، اعتبار آنها را هدف قرار داد.

- فارس نوشت: نشست تخصصی محور مقاومت و نظم نوین منطقه ای از بستر تاریخی، هویتی تا چشم انداز سیاسی، امنیتی صبح امروز در مرکز مطالعات تاریخ معاصر برگزار شد.

در این نشست جواد حق گو، استادیار دانشگاه تهران با موضوع نقش آفرینی رسانه ها در جنگ هیبریدی ایالات متحده آمریکا علیه محور مقاومت طی سخنانی اظهار داشت: چند هفته گذشته رویدادهای متنوع در کشور و منطقه رخ داده است که با بازنمایی این رویدادها به اهمیت رسانه ها در این بازنمایی پی خواهیم برد.

وی افزود: با بروز ویروس کرونا و شیوع آن در چین رسانه های جریان اصلی غرب سعی دارند از این ویروس اهرمی برای فشار علیه پکن استفاده کنند.

این استادیار دانشگاه تهران گفت: 40 روز پیش شهادت سردار سلیمانی رخ داد که به سبک و سیاق قابل پیش بینی در رسانه های جهان بازنمایی شد و اگر کسی یک ساعت وقت بگذارد و آرشیو این رسانه ها را نگاه کند و از طریق اخبار و گزارش که رسانه های غربی نسبت به این واقعه رفته اند نگاهی بیندازند به وضوح خواهند دید شهادت سردار سلیمانی را رسانه های اصلی غرب مانند ترور ابوبکر بغدادی و بن لادن، پوشش دادند و سعی کردند به گونه ای خبر مخابره کنند گوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام ایران علیه آمریکا نمایش قدرت است

اقدام ایران علیه آمریکا نمایش قدرت است