مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:152020-02-17اقتصادي

18 پروانه استخراج «رمز ارز » در آذربایجان غربی صادر شد


محمد شاهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با آماده سازی زمینه صدور مجوزهای صنعتی رمز ارزها، خدمات تخصصی و کارشناسی نیز در این زمینه به متقاضیان ارائه کرده و تاکنون 18 واحد نیز با مجوز قانونی، فعالیت اقتصادی دارند.

وی ادامه داد: نخستین جواز استخراج رمز ارز کشور در این استان صادر شده است که امیدواریم این روند در ماه های آینده نیز ادامه یابد.

وی بیان کرد: استقرار واحد استخراج کننده در شهرک ها و نواحی صنعتی، داشتن توان برق مصرفی بالای 250 کیلووات و تامین زیرساخت های لازم و تجهیزات پس از اخذ مجوز از مبادی مرتبط با تعرفه های گمرکی از شرایط صدور جواز تاسیس استخراج رمز ارز برای متقاضیان است.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت رمز ارزهای دیجیتالی در دنیا و سوق فضای کسب و کار در فضای مجازی به این سمت، صدور مجوز استخراج رمزارز در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.

کارشناس مسوول صدور مجور سرمایه گذاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: استخراج ارز دیجیتالی از حدود 10 سال پیش با بیت کوین آغاز شد و با توجه به استقبال جهانی از آن، انواع گوناگونی از رمز ارزها ایجاد شد که برخی از آنها موفق بودند و مورد اقبال قرار گرفتند و بسیاری از آنها از گردونه رقابت خارج شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 پروانه استخراج «رمز ارز » در آذربایجان غربی صادر شد

18 پروانه استخراج «رمز ارز » در آذربایجان غربی صادر شد