مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-17اجتماعي

گردنه ها و جاده های کوهستانی ایلام مه آلود و لغزنده است


سرهنگ رضا همتی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون همه راه های مواصلاتی استان باز و تردد در آنها روان است اما در مناطق کوهستانی چون کبیرکوه، قلاجه و جاده قلندر که با مه گرفتگی مواجه است رانندگان توصیه های ایمنی را رعایت کنند.

وی به همه رانندگان توصیه کرد: قبل از حرکت علاوه بر داشتن ضدیخ، زنجیر چرخ نیز به همراه داشته باشند که در صورت بارش برف از آن استفاده کنند و همچنین از سلامت برف پاک و تایر ماشین مطمئن باشند.

رییس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: گروه های راهداری با حضور در راهداخانه های واقع در گردنه های کوهستانی و دیگر مناطق استان در آماده باش هستند که در صورت هرگونه مشکل ناشی از بارندگی چون ریزش کوه ها مسیر را پاکسازی و به رانندگان در راه مانده کمک می کنند.

سرهنگ همتی زاده اضافه کرد: با توجه به بارندگی در جاده های استان توصیه می شود مردم در حد امکان از انجام سفرهای غیر ضروری اجتناب و هنگام مه گرفتگی با روشن کردن نور پایین و سرعت کم حرکت کنند.

وی گفت: پلیس راه استان ایلام با استفاده از سیستم های نرم افزاری و دوربین های ثابت و متحرک و همچنین حضور مأموران در محورهای مواصلاتی، رفتار رانندگان پرخطر را رصد کرده و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردنه ها و جاده های کوهستانی ایلام مه آلود و لغزنده است

گردنه ها و جاده های کوهستانی ایلام مه آلود و لغزنده است