مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-17سياسي

هیچ گچسارانی بخاطرنداشتن اوراق هویتی از رای دادن محروم نخواهد شد


عطاء الله گرجی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور خدمات دهی مطلوب در روز اخذ رای برای افرادی که شناسنامه آنها مفقود شده ثبت احوال گچساران در روز 2 اسفند در 2 شیفت صبح و عصر فعال است.

وی با بیان اینکه برای شرکت در انتخابات داشتن کارت ملی الزامی نیست گفت: کد ملی مندرج در شناسنامه برای هر فرد اختصاصی است و با ثبت آن ضریب خطا را در انتخابات به صفر می رساند.

گرجی نژاد از مردم خواست در یک و 2 اسفند برای دریافت شناسنامه به دفاتر پیش خوان مراجعه نکنند و گفت : تدابیری اندیشیده شد که به صورت مستقیم در اداره ثبت احوال کار صدور شناسنامه برای این افراد انجام شود.

وی تصریح کرد: افرادی که به هر نحوی فاقد شناسنامه هستند هر چه سریع تر به اداره ثبت احوال و دفاتر پیش خوان مراجعه نمایند و این مشکل را به ساعات پایانی تا زمان رای گیری موکول نکنند.

وی با اشاره به اینکه حداکثر ضرف 24 ساعت شناسنامه جدید صادر خواهد شد، افزود: هزینه صدور هر جلد شناسنامه مجدد یا المثنی برای بار اول 400 هزار ریال، بار دوم 700 هزار ریال و بیش از سه بار 2 میلیون ریال است.

رییس اداره ثبت احوال گچساران از آمادگی کامل ماموران این اداره برای رفع مشکلات شناسنامه ای قبل از انتخابات خبر داد و گفت: با ارائه شماره ملی، امکان تقلب و سوء استفاده در انتخابات غیر ممکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گچسارانی بخاطرنداشتن اوراق هویتی از رای دادن محروم نخواهد شد

هیچ گچسارانی بخاطرنداشتن اوراق هویتی از رای دادن محروم نخواهد شد