مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:002020-02-17سياسي

انصراف 25 نامزد مجلس یازدهم در استان همدان


رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان از انصراف 25 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان خبر داد و گفت: از 183 کاندیدای تأیید صلاحیت شده در استان همدان تاکنون 25 نفر از ادامه حضور در رقابت های انتخابات کنار کشیدند.

- ایسنا/همدان رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان از انصراف 25 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان خبر داد و گفت: از 183 کاندیدای تأیید صلاحیت شده در استان همدان تاکنون 25 نفر از ادامه حضور در رقابت های انتخابات کنار کشیدند.

حجت الاسلام جلال مرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حوزه همدان و فامنین دو نفر انصراف داده و در حال حاضر 62 نامزد باهم رقابت دارند، حوزه بهار و کبودراهنگ بیشترین تعداد انصرافی را داشته به طوریکه از 39 نفر تأیید صلاحیت شده در این حوزه 24 نفر باقی مانده است.

وی تصریح کرد: در شهرستان ملایر چهار نفر انصراف داده و هم اکنون 22 نامزد در فرآیند انتخابات حضور دارند و در رزن نیز شش نفر انصراف داده و 13 نامزد باقی مانده است.

مرادی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه اسدآباد نامزدهای انتخابات مجلس انصراف نداده اند، بیان کرد: در حوزه های انتخابیه نهاوند و تویسرکان هم هیچ نامزدی انصراف نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف 25 نامزد مجلس یازدهم در استان همدان

انصراف 25 نامزد مجلس یازدهم در استان همدان