مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:252020-02-17سياسي

درصدد ثبت روستای سولار شهرضا به عنوان پایتخت قرآنی ایران هستیم


بخشدار مرکزی شهرستان شهرضابا بیان اینکه 80 حافظ کل قرآن در روستاهای بخش مرکز شهرستان شهرضا سکونت دارند، گفت: درصدد ثبت روستای سولار به عنوان پایتخت قرآنی ایران هستیم.

- حسین بهزاد فر در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن دعوت به حضور پر شور روستایی ها در انتخابات دوم اسفندماه 98 اظهار داشت: دهیاران باید زمینه مشارکت حداکثری روستاییان در انتخابات فراهم کنند.

وی دهیاران را بازوان اجرایی دولت در روستاها دانست و افزود: رعایت قانون انتخابات و اصل بی طرفی و نیز فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری روستاییان در انتخابات از مهمترین وظایف دهیاران است که بایستی به آن توجه و عمل شود.

بخشدار مرکزی شهرستان شهرضا اعتبار این 45 پروژه را هزینه ای بالغ بر 52 میلیارد ریال دانست و افزود: در روستاها بعد از پیروزی انقلاب خدمات بسیار زیادی انجام شده است.

بهزادفر با بیان اینکه 27 پروژه توسط دهیاران و 15 پروژه توسط اداره جهاد کشاورزی بیشترین پروژه افتتاحیه در دهه فجر دانست و گفت: اداره مخابرات، بهزیستی و کمیته امداد نیز از پروژه های دیگر بود که افتتاح شد.

تجلیل از 15 خادم قرآنی روستاها در شهرضا در هفته قرآن و عترت وی تجلیل از 15 خادم قرآنی روستاها در شهرضا در هفته قرآن و عترت خبر داد و ابراز داشت: نیاز به قرآن در کنار سایر نیازهای اجتماعی و فرهنگی یکی از اولوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصدد ثبت روستای سولار شهرضا به عنوان پایتخت قرآنی ایران هستیم

درصدد ثبت روستای سولار شهرضا به عنوان پایتخت قرآنی ایران هستیم