مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:152020-02-17فرهنگي

جشنواره موسیقی فجر شب چهارم را چگونه گذراند؟


چهارمین شب از جشنواره موسیقی فجر با 12 اجرا از 11 گروه در شش سالن تهران به پایان رسید؛ در این شب اجراهایی با گستره ی اقلیم های ایرانی تا زبان های فراتر از مرزهای جغرافیایی به روی صحنه رفتند.

- چهارمین شب از جشنواره موسیقی فجر با 12 اجرا از 11 گروه در شش سالن تهران به پایان رسید؛ در این شب اجراهایی با گستره ی اقلیم های ایرانی تا زبان های فراتر از مرزهای جغرافیایی به روی صحنه رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چهارمین شب از سی وپنجمین جشنواره موسیقی فجر در شامگاه یکشنبه (27 بهمن ماه)، دو گروه بین المللی ضابط نبی زاده از آذربایجان و گروه جازبنفش از اتریش در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفتند، تالار وحدت میزبان گروه رستاک با آهنگ های محلی بود، سالن سوره از موسیقی نواحی و اجرای دو گروه مُقام چیلر و تنبور دالاهو میزبانی کرد، گروه ترانه در برج آزادی به روی صحنه رفت، ارکستر رتوریک و کُر اردیبهشت در تالار رودکی و امیرعباس گلاب و ماکان بند در میلاد نمایشگاه به روی صحنه رفتند.

از آذربایجان تا اتریش در نیاوران شبی که گذشت ضابط نبی زاده گلخان از کشور آذربایجان در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت.

اجرایی که موسیقی تنها زبان مشترک میان گروه موسیقی اجراکننده و حاضران در سالن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره موسیقی فجر شب چهارم را چگونه گذراند؟

جشنواره موسیقی فجر شب چهارم را چگونه گذراند؟