مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:462020-02-17سياسي

مجلس خبرگان ارتباط با مردم و رابطه مستمر با جامعه علمی را در دستور کار قرار دهد


یکی نقاط ضعف مجلس خبرگان رهبری عدم حضور اعضای آن بین مردم است که باعث می شود اطلاعات مردم از این مجلس، وظایف، کارکرد کمیسیون ها، - حجت الاسلام حسین ردایی استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با تاکید بر لزوم تقویت کمیسیون های تخصصی مجلس خبرگان رهبری، گفت: اگر کمیسیون های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان قوی باشند، قطعا می توانند با قدرت بیشتری منویات رهبری را در مسائل مختلف پیگیری کنند.

به عبارت دیگر نهادی که وظیفه مطالبه گری دغدغه های رهبری را بر عهده دارد مجلس خبرگان است و این مطالبه گری زمانی محقق می شود که یک خبرگان قوی داشته باشیم.

وی در تشریح راه های قوی شدن مجلس خبرگان رهبری، بیان داشت: این تقویت با ارتباط نزدیک با نهادهای علمی و دانشگاهی و حضور مستمر در بین مردم می تواند ایجاد می شود.

ارتباط با مردم از لحاظ مطلع شدن از مشکلات و دغدغه های آنها و ارتباط با جامعه نخبگانی و دانشگاهی برای یافتن راه حل هایی جهت حل مشکلات مردم.

این استاد حوزه و دانشگاه یکی از نقاط ضعف مجلس خبرگان رهبری را عدم حضور اعضای خبرگان در میان مردم برشمرد و افزود: همین امر باعث می شود تا اطلاعات مردم از مجلس خبرگان رهبری، وظایفش، کارکرد کمیسیونهایش، نوع فعالیت هایش و آثار نهایی این فعالیت ها ناقص باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس خبرگان ارتباط با مردم و رابطه مستمر با جامعه علمی را در دستور کار قرار دهد

مجلس خبرگان ارتباط با مردم و رابطه مستمر با جامعه علمی را در دستور کار قرار دهد