مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-17بين الملل

ورود همجنس باز به کارزار نامزد های ریاست جمهوری آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شهردار سابق ساوث بند ایالت ایندیانا که در حال حاضر، از نامزد های پیشتاز حزب دموکرات در جریان رقابت های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 (13 آبان 1399) است، - پیت بوته جج نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که آشکارا از همجنس باز بودن خود سخن می گوید، در یک مصاحبه، با افتخار از این رفتار وقیحانه صحبت کرده و گفته است: عاشق شوهرم هستم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شهردار سابق ساوث بند ایالت ایندیانا که در حال حاضر، از نامزد های پیشتاز حزب دموکرات در جریان رقابت های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 (13 آبان 1399) است، به انتقاد های راش هادسن لیمبا که او را همجنس باز خوانده بود، پاسخ داد.

لیمبا مجری محافظه کار برنامه های رادیویی در آمریکاست که در سخنرانی اخیر سالیانه رییس جمهور در کنگره آمریکا، بالاترین نشان افتخار را دریافت کرد.

اهدای مدال افتخاربه راش هادسن لیمبا مجری شبکه سی ان ان در مصاحبه خود با بوته جج از او سوال کرد: راش لیمبا، کسی که رییس جمهور اخیراً به او بالاترین نشان افتخار برای افراد غیرنظامی را اعطا کرده است، شما را این طور توصیف کرده است: فرد همجنس باز 37 ساله، شهردار (سابق) ساوث بند و کسی که دوست دارد در مناظره های (نامزد های انتخابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود همجنس باز به کارزار نامزد های ریاست جمهوری آمریکا

ورود همجنس باز به کارزار نامزد های ریاست جمهوری آمریکا