مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:262020-02-17فناوري

200 دفتر خدمات مشترکین تعطیل شد/مسدود شدن سیم کارت توریست بعد از خروج از کشور


رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه 200 دفتر خدمات مشترکین تعطیل شده است ، گفت: سیم کارت توریست های خارجی بعد از خروج از کشور غیر قابل استفاده است.

- حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه   200 دفتر خدمات مشترکین تعطیل شده است ، گفت: با برنامه ریزی و همکاری با مراجع قضایی در طی 3 سال گذشته تاکنون نسبت به تعطیلی نزدیک به 200 دفتر خدمات مشترکین را به دلیل تخلفات در فروش و ثبت سیم کارت اقدام کردیم.

* جلوگیری از فعالیت غیر قانونی دفاتر خدمات مشترکین وی افزود: یکی از مهم ترین اهداف سازمان  تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای پیشگیری از مزاحمت های پیامکی و صوتی بررسی عملکرد و رصد فعالیت دفاتر خدمات مشترکین بود که در مدت 3 سال گذشته مراکزی که به نمایندگی از دفاتر خدمات مشترکین خلاف ضوابط و قوانین فعالیت می کردند را شناسایی کرده و از ادامه ارائه خدمات آنها که نزدیک به  200 دفتر بود جلوگیری کردیم.

*  نیازمند قوانین جدید برای پیشگیری از مزاحمت های تلفنی هستیم فلاح جوشقانی تصریح کرد: جلسات و همکاری خوبی با موضوع  پیشگیری از مزاحمت های تلفتی با پلیس فتا و دادستانی داریم اما همچنان نیازمند قوانین جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 دفتر خدمات مشترکین تعطیل شد/مسدود شدن سیم کارت توریست بعد از خروج از کشور

200 دفتر خدمات مشترکین تعطیل شد/مسدود شدن سیم کارت توریست بعد از خروج از کشور