مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-17سياسي

حضور گسترده کردستانی ها در انتخابات موجب تحکیم وحدت ملی است


حسین خوش اقبال روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هدف از انتخابات به غیر از انتخاب افراد برای اجرا یا قانونگذاری در رده بالاتر برای وحدت ملی و نمایش اقتدار جمهوری اسلامی در دنیاست، اظهار داشت: امروز بیشتر از گذشته میزان مشارکت در انتخابات مدنظر است و دنیا روی آن حساب باز می کند.

وی اضافه کرد: اگر برگزاری انتخابات منجر به وحدت ملی و انسجام اجتماعی جامعه شود بُرد کرده در غیر این صورت دچار فرصت سوزی شده ایم به همین دلیل موضوع وحدت ملی در استان کردستان به دلیل طمع دشمنان برای تفرقه بین مردم و دولت اهمیت بیشتری دارد.

رییس ستاد انتخابات کردستان افزود: در شرایط امروز منطقه خاورمیانه و نوع نگاه نظام سلطه برای جنگ افروزی و تسلط بر منابع منطقه، موضوع انتخابات، مشارکت مردم و میزان تبدیل شدن آن به فرصت برای انسجام ملی بسیار مورد توجه است.

خوش اقبال یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل اهمیت و جایگاه قانونگذاری و ریل گذاری برای فعالیت های اجرایی اهمیت زیادی دارد و البته به دلیل مباحث منطق های و رقابت های محلی و گاهی قومی از ملاحظات خاص نیز برخوردار است.

وی تاکید کرد: از این رو لازم است برای رسیدن به اهداف مدنظر از جمله مجلس کارآمد، انتخابات سالم، مشارکت گسترده و امنیت اجتماعی، افراد زیادی از جمله هیات ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده کردستانی ها در انتخابات موجب تحکیم وحدت ملی است

حضور گسترده کردستانی ها در انتخابات موجب تحکیم وحدت ملی است