مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-17سياسي

همواره تلاش می کنیم روابطمان با لبنان در سطح عالی باشد


رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان که شب گذشته وارد بیروت شد، در بدو ورود به این کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران دائما برای استقلال و آزادی لبنان تلاش می کند.

- رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان که شب گذشته وارد بیروت شد، در بدو ورود به این کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران دائما برای استقلال و آزادی لبنان تلاش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه النهار، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی ایران پس از سفر به دمشق شب گذشته به همراه هیاتی وارد بیروت شد.

بر اساس این گزارش، قرار است سفر لاریجانی به بیروت دو روزه باشد و در این سفر با مسئولان ارشد لبنان دیدار کند.

هانی قبیسی، نماینده رییس پارلمان لبنان و محمدجلال فیروزنیا، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان و همچنین محمود قماطی، نماینده سید حسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان برای استقبال از علی لاریجانی و هیات همراه به فرودگاه بین المللی رفیق حریری بیروت رفته بودند.

هانی قبیسی گفت: به دستور نبیه بری، رییس پارلمان لبنان به اینجا آمدیم تا از میهمان عزیزمان، رییس مجلس شورای اسلامی ایران استقبال کنیم و امیدواریم اقامت خوبی در این کشور داشته باشد.

وی با اشاره به روابط خوب دو کشور ایران و لبنان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران دائما و در تمام مشکلات در کنار لبنان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همواره تلاش می کنیم روابطمان با لبنان در سطح عالی باشد

همواره تلاش می کنیم روابطمان با لبنان در سطح عالی باشد