مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-17اجتماعي

جامعه هدف پایگاه های خدمات اجتماعی بهزیستی چه کسانی هستند؟


افراد در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی از جمله زنان و دختران در معرض آسیب، زوجین متقاضی طلاق و افراد فاقد مهارت های زندگی و سایر افرادی که به نوعی با بحران های فردی، - ایسنا/زنجان رییس بهزیستی خرم دره گفت: افراد در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی از جمله زنان و دختران در معرض آسیب، زوجین متقاضی طلاق و افراد فاقد مهارت های زندگی و سایر افرادی که به نوعی با بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی روبه رو شده اند، گروه های هدف پایگاه های خدمات اجتماعی به شمار می روند.

علی نجاتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نقش موثر پایگاه های خدمات اجتماعی در مقابله با آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: این پایگاه ها از مراکز تحت نظارت بهزیستی هستند و در حال حاضر نیز پایگاه محله مهر مادر در خرم دره در حال ارائه خدمت به شهروندان است.

وی با اشاره به جامعه هدف این پایگاه ها، ادامه داد: افراد در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی از جمله زنان و دختران در معرض آسیب، زوجین متقاضی طلاق و افراد فاقد مهارت های زندگی و سایر افرادی که به نوعی با بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی روبه رو شده اند، گروه های هدف این پایگاه ها به شمار می روند.

رییس بهزیستی خرم دره همچنین کودکان خیابانی، کودکان در معرض آزار یا آزاردیده، کودکان بدسرپرست، کودکان بی سرپرست، کودکان بازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه هدف پایگاه های خدمات اجتماعی بهزیستی چه کسانی هستند؟

جامعه هدف پایگاه های خدمات اجتماعی بهزیستی چه کسانی هستند؟