مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-17سياسي

کاندیداها، به در و دیوار شهر رحم کنید/ پیگرد قانونی دارد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه گفت: داشتن هرگونه مطلب خلاف واقع، هرگونه تهدید، تخریب عکس سایر نامزدها و یا اموال مردم و تبلیغ علیه سایر نامزدها به مراجع قضایی ارسال می شود و مدنظر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، این روزها، روزهای پرشور تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

در این میان هر نامزدی طرفداران خود را دارد و به روش خودش تبلیغ می کند، یکی به قانون احترام می گذارد در جاهایی که توسط فرمانداری و شهرداری مشخص شده تبلیغ می کند و دیگری به بیت المال تجاوز می کند و با دریل پایه های قطار شهری را برای نصب بنر سوراخ  می کند و پوسترهای خود را بر در دیوار، چراغ راهنما و.

می چسباند.

مردم، این روزها به رفتار طرفداران نامزدهای انتخابات باید دقت کنند، گاهی از روی نوع رفتار و شخصیت آن ها می شود به نوع نگاه نامزد موردنظر پی برد و انتخاب درستی داشت.

شهردار کرمانشاه در گفت وگو با فارس در خصوص برخورد قانونی با اینگونه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، اظهار داشت: برای انجام تبلیغات مکان های را مشخص کرده ایم و هر نامزدی مجاز به برگزاری یک ستاد در هر منطقه (مناطق هشت گانه) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداها، به در و دیوار شهر رحم کنید/ پیگرد قانونی دارد

کاندیداها، به در و دیوار شهر رحم کنید/ پیگرد قانونی دارد