مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:502020-02-17سياسي

سردار سلیمانی برای جوانان ما اسطوره است/شکست قطعی دشمن


معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی برای جوانان ما اسطوره است، گفت: ایران توان له کردن آمریکا زیر پای خود را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یدالله جوانی صبح دوشنبه در مراسم اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور اقشار مختلف در مصلی امام خامنه ای شهر خورموج برگزار شد، با بیان اینکه بعد از شهادت سردار سلیمانی رویش های جدیدی در نقاط مختلف شاهد هستیم که جوانه هایش در حال سر در آوردن هستند، اظهار داشت: آمریکا متوجه خواهد شد به برکت خون شهدای مقاومت و چهره جهانی و بین المللی سردار سلیمانی مقاومت در مسیر جهانی شدن است و آمریکایی ها بزودی ضربه ای از جبهه مقاومت در جغرافیای جهان دریافت خواهند کرد.

وی افزود: آمریکا در 40 سال گذشته در کدام یک از توطئه های خود علیه ملت ایران به نتیجه دلخواه خود رسیده اند که امروز تصور کردند با شهادت سردار سلیمانی می توانند به اهداف خود برسند.

جوانی بیان کرد: امروز گرچه آمریکاییها از یک جهت خوشحال هستند که عامل شکست های چند ساله خود را از سر راه برداشتند ولی آنها بدانند شهید سلیمانی امروز از سردار سلیمانی خطرناک تر شده است.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی بدون وقفه 40 سال با اخلاص و تحت رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در راستای اعتلای اسلام و تأمین امنیت و عزت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی برای جوانان ما اسطوره است/شکست قطعی دشمن

سردار سلیمانی برای جوانان ما اسطوره است/شکست قطعی دشمن