مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-17سياسي

کسی که میلیاردی برای انتخابات هزینه می کند قابل اعتماد نیست


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کسی که در انتخابات میلیاردی خرج می کند و زندگی عجیب و غریبی دارد مطئمنا قابل اعتماد نیست، حتی اگر آدم خوبی هم باشد، - ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کسی که در انتخابات میلیاردی خرج می کند و زندگی عجیب و غریبی دارد مطئمنا قابل اعتماد نیست، حتی اگر آدم خوبی هم باشد، مردم را درک نمی کند.

سردار محسن کریمی در گفت وگو با ایسنا، مردم سالاری دینی را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است، یعنی اینکه حق انتخاب با مردم است و آنها هستند که در نهایت سرنوشت کشور خود را مشخص می کنند.

به جرأت می توان گفت اولین انقلابی که پس از پیروزی، قانون اساسی خود را تدوین کرد و به رای مردم گذاشت، جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران این حق به مردم داده شده است تا در هر دوره ای بتوانند رییس جمهورشان، نمایندگان مجلس، شورای شهر و استان و مجلس خبرگان کشور را انتخاب کنند.

اگرچه مشروعیت رهبری از خداست، اما در واقع مردم با انتخاب اعضای منتخب خود در مجلس خبرگان، رهبر را هم خود به طور غیر مستقیم انتخاب می کنند و به او مقبولیت مردمی می بخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی که میلیاردی برای انتخابات هزینه می کند قابل اعتماد نیست

کسی که میلیاردی برای انتخابات هزینه می کند قابل اعتماد نیست